- Regulamin zwrotów
§1. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość (telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej), ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. 
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia – np. pismo wysłane pocztą, e-mailem lub formularzem kontaktowym na stronie. 
- W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację przed upływem 14 dni od otrzymania towaru. 
§2. Zwrot towaru
- Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. 
- Zwrotu należy dokonać na adres: 
 93-574 Łódź ul.Radwańska59
 Autofrance części samochodowe
- Koszty odesłania towaru ponosi Klient. 
- Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, umożliwiającym jego ponowną sprzedaż – nie może nosić śladów montażu ani użytkowania. 
§3. Zwrot płatności
- Po otrzymaniu zwróconego towaru dokonamy zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas). 
- Zwrot płatności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przy transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
§4. Zwrot części przy zakupach stacjonarnych
- Zwrot części przy zakupach stacjonarnych wynosi 7dni od daty zakupu, oraz wymagany jest dokument potwierdzający zakup.
- Zwrotom nie podlegają części elektroniczne, oleje oraz produkty zamawiane na indywidualne zamówienie klienta z serwisów ASO, produkty przy których zamówieniu personel informuje, iż nie podlega on zwrotowi z ustaleń producenta części.
§5. Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- Towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. części sprowadzane na specjalne zamówienie). 
- Towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami (np. części zamontowane w pojeździe). 
- Towarów noszących ślady użytkowania lub uszkodzonych po stronie Klienta.
§6. Gwarancja
- Czas gwarancji na części samochodowe zakupione w sklepie stacjonarnym w Polsce zazwyczaj wynosi 24 miesiące (2 lata), podobnie jak dla innych produktów konsumpcyjnych. Jednakże długość gwarancji może się różnić w zależności od producenta, rodzaju części.
- W przypadku innego terminu gwarancji na dany produkt sprzedawca powinien wcześniej uświadomić kupującego o innym okresie gwarancyjnym niż standardowy.
* Reklamacje na części nowe oryginalne będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie opinii sporządzonej przez ASO.
